Nejčastější dotazy

Platby

  Jak zjistím že je moje objednávka uhrazená?   Po přihlášení do svého účtu v historii objednávek

  Můžu platit platební kartou?   Ano, k platbě za objednávku lze použít online zabezpečený platební terminál

  Je možné zaplatit na fakturu se splatností?   Platba na splatnost možná není

  Můžu zaplatit kartou dopravci když si zvolím způsob platby dobírkou?   Pokud zvolíte dopravu prostřednictvím DPD je to možné

 
Doprava  

  Je možné mě informovat před doručením zásilky telefonicky?   Pokud zvolíte dopravu prostřednictvím DPD, řidič Vám před doručením zásilky zavolá. Jedná se o standardní službu DPD.

  Jak dlouho bude moje zásilka uložená na poště?   Standardní doba uložení zásilky na poště je 15dní.

  Můžu si nechat zaslat balík do zaměstnání?   Při odesílání objednávky máte možnost uvést jinou doručovací adresu než fakturační, je tedy jen na Vás kam si necháte zboží zaslat.

  V možnostech dopravy máte uvedeno "vlastní doprava" co to znamená?   Pokud jste z Pardubic, jsme schopni objednané zboží doručit vlastní dopravou. Cena za tuto službu je dle ceníku. Čas doručení lze přizpůsobit na základě telefonické dohody.

 
 Objednávky

  Jak zjistím v jakém stavu se moje objednávka nachází?   Po přihlášení do svého účtu v historii objednávek

  Můžu si zboží, které si objednám na eshopu vyzvednout osobně v kamenné prodejně?   Ano, je to možné, při odeslání objednávky zvolíte osobní odběr

  Kdy mi objednané zboží doručíte?   Pokud je zboží skladem zpravidla do 24 hodin maximálně do následujícího pracovního dne. Pokud zboží skladem není a musí se objednávat nebo je na externím skladě,může být doba doručení delší, vždy však budete informování telefonicky, nebo emailem.

  Mám slevový/dárkový poukaz, jak ho můžu uplatnit?    Pokud se jedná o slevový nebo dárkový poukaz z e-shopu, je možné jej uplatnit při nákupu zboží v nákupním košíku v prvním kroku. Po kliknutí na "Mám slevový/dárkový kupón a chci ho uplatnit" a vložení kódu z poukázky do pole "Kód kupónu". Po stitku tlačítka "Uplatnit kupón" Vám bude příslušná částka odečtena. Pozor - dárkové poukazy zakoupené na kamenných prodejnách nelze uplatnit v e-shopu a naopak.

 
Zboží

  U zboží máte uvedeno že je skladem, můžu se na to spolehnout?   Skladová dostupnost je online propojena s naším skladovým systémem, který sehrává aktuální dostupnost každou hodinu. tzn. že uvedená dostupnost je aktuální.

  V jakém stavu mi dorazí objednané jízdní kolo?   Jízdní kola dodáváme kompletně seřízená. Poskytujeme záruční i pozáruční servis. Jediné co je nutné po doručení kola v krabici udělat, je nasadit pedály a narovnat řidítka.

  Nesedí mi velikost objednaného zboží, je možné jej vyměnit?   Pokud bude jiná velikost skladem, nebo půjde objednat není problém velikost vyměnit. V takovém případě je nutné špatnou velikost zaslat na adresu jedné s provozoven s přiloženou žádostí ve které bude uvedený váš požadavek na výměnu a bude účtován aktuální poplatek za výměnu zboží.

  Doručené zboží mi nevyhovuje, můžu ho vrátit?   Ano, ze zákona je možné objednané zboží do 14-ti dnů od doručení vrátit bez udání důvodu. (Nepoužité a nepoškozené.) Vracené zboží je třeba zaslat na adresu naší pobočky v Pardubicích-Staré Čívice.

  U zboží jsem nenalezl český návod, co mám dělat?   Pokud u zboží nenaleznete návod k obsluze, napište prosím žádost o jeho zaslání na email info@kolapesek.cz, bude Vám obratem zaslán v elektronické podobě.

  Specifikace kola mi nevyhovuje, je možné nějaké komponenty vyměnit za jiné?   Zpravidla ne, pokud by ze strany zákazníka byl tento požadavek, je to vždy individuálně řešeno na základě žádosti zaslané na email info@kolapesek.cz

  Mám konkrétní představu o svém novém kole, jste schopni mi postavit kolo na míru?   Ano, stavby kol na míru u nás nejsou problém. Na základě poptávky zákazníka zaslané na email info@kolapesek.cz jsme schopni vystavit předběžnou kalulaci.

 

Reklamace/Vrácení zboží

  Zboží je poškozené a nefunguje, co mám dělat?   Pokud je zboží ještě v záruce, zašlete jej na adresu provozovny v Pardubicích-Staré Čívice spolu s popisem závady.

  Kam mám poslat reklamaci, nebo vrátit zboží se kterým nejsem spokojen?   Reklamaci, popř. vracené zboží je nutné zasílat na adresu provozovny v Pardubicích-Staré Čívice.

  Jak dlouhá je záruční doba?   Ze zákona je záruční doba 24 měsíců.

  Poškozené zboží už není v záruce, mohu ho i přesto reklamovat?   Ano lze zaslat i zboží, které již není v záruce. V takovém případě se však jedná už o pozáruční opravu a je nutné počítat s tím, že bude placená.


Ostatní

  Nechci dostávat reklamní emaily, jak se mohu odhlásit?   V každém reklamním emailu který zasíláme je uveden odkaz na odhlášení odběru novinek. Po kliknutí na tento odkaz bude Váš email odebrán ze seznamu pro zasílání.

  Na dodaném dokladu ke zboží jsou chybně uvedeny fakturační údaje, můžu zažádat o opravu?   Lze upravit jen některé údaje jako např. adresa. Údaje jako jsou název firmy popř. zákazníka dodatečně měnit nelze.

 

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení