Jak nakupovat

1.   Přihlášení a registrace
  -

Pokud jste naším registrovaným zákazníkem můžete se přihlásit pomocí tlačítka Přihlášení v horní části stránky. Při objednávce budou již Vaše dodací údaje předvyplněny.

  -

Pokud ještě naším registrovaným zákazníkem nejste, můžete se registrovat pomocí tlačítka Registrace v horní části stránky. Po vyplnění přihlašovacích, kontaktních, případně fakturačních údajů, potvrdíte registraci stiskem tlačítka „Uložit registraci".

  -

Registrace poskytuje řadu výhod, od informací o novinkách a akcích, přes možnost uložit si zboží do oblíbených, až po kompletní přehled a správu historie objednávek.

 

2.   Výběr zboží/hledání zboží
  - Požadované zboží vyberete prohlížením katalogu. Pokud víte přesně co hledáte, můžete použít pole pro vyhledávání v horní části stránky. Vyhledávání funguje jak na úrovni zboží, tak na úrovní kategorií. Hledáte-li například zboží z kategorie „horská kola“ stačí do vyhledávácího pole toto napsat a našeptávač Vám nabídne dostupné kategorie. Nemusíte tak procházet přes hlavní menu.
  -

V kategorii lze pro lepší odfiltrování použít kromě standardního filtru (cena, řazení) i podrobné hledání. V podrobném hledání si můžete vyspecifikovat přesně podle jakých parametrů chcete zobrazovat zboží. Následně budete vybírat pouze z těch produktů, které splňují Vámi specifikované podmínky. Podrobné hledání lze kombinovat se standardním filtrem.

  - Jakmile si vyberete zboží, můžete jej přidat do košíku pomocí tlačítka „DO KOŠÍKU“. Před přidáním do košíku můžete upravit počet kusů (toto lze však i později přímo v nákupním košíku).

 

3. Košík
  Nákupní košík je rozdělen na tři jednoduché kroky:
  KROK 1  

Přehled zboží v košíku a volba dopravy a platby.

    - V přehledném souhrnu zboží máte možnost upravit počty kusů zboží v objednávce. Pomocí pole „množství“ určete požadovaný počet kusů. Veškeré změny v počtu kusů se ihned promítnou do celkového součtu objednávky.
    - Pod přehledem zboží vyberte zemi dodání (předvyplněná Česká republika) a dále způsob dopravy a platby.
    - K dalšímu kroku přejdete stisknutím tlačítka „Pokračovat“
  KROK 2   Dodání a fakturace
    - Zde vyplníte veškeré kontaktní, dodací, případně fakturační údaje. Dále zde máte možnost vybrat jestli se chcete zúčastnit programu Heureka „ověřeno zákazníky“ a jestli máte zájem o zasílání našich novinek a akcí na email (max 3x do měsíce).
    - K dalšímu kroku opět stiskem tlačítka „Pokračovat“
  KROK 3   Souhrn a odeslání objednávky
    - Poslední krok nákupního procesu. Zde vidíte v souhrnu zadané dodací informace, objednávané zboží a celkovou částku včetně zvolené dopravy. Dále zde vyjadřujete souhlas s našimi obchodními podmínkami. Bez vyjádření souhlasu s našimi obchodními podmínkami nelze objednávku odeslat. Před odesláním objednávky si pečlivě překontrolujte zadané údaje, a to především emailovou adresu, doručovací adresu a kontaktní telefon. V tomto kroku máte poslední možnost zadané údaje opravit.
    - Pokud je vše v pořádku, můžete dokončit svůj nákup stiskem tlačítka „Odeslat objednávku“

 

4.   Doprava a platba
  - Veškere možnosti dopravy a platby na našem Eshopu naleznete v sekci DOPRAVA A PLATBA

 

5.   Platba platební kartou
  - Jako jednu z možností plateb na našem Eshopu nabízíme i možnost uhradit objednávku platební kartou online přes zabezpečený platební terminál.
  -

Po vybrání požadovaného způsobu dopravy v košíku zvolte způsob platby "Platební kartou online". Po odeslání objednávky budete automaticky přesměrováni na platební bránu, kde po zadání a ověření údajů platební karty, bude provedena platba. Následně budete přesměrování zpět do eshopu.

 

6.   Splátkový prodej
  - Podrobné informace k možnostem splátkového prodeje naleznete v sekci NÁKUP NA SPLÁTKY.

 

7.   Změny v objednávce
  - Pokud po odeslání objednávky zjístíte, že chcete některé zboží změnit/přidat/odebrat, neprodleně nás o této skutečnosti informujte telefonicky nebo emailem. Pozdější změny v potvrzené objednávce jsou možné pouze po dohodě s námi a nemusí být uznány. Jsou vždy posuzovány individuálně dle konkrétní požadované změny.

 

8.   Zrušení objednávky
  - Objednávku, kterou jsme dosud nepřijali (tj. nebylo Vám zasláno přijetí objednávky z naší strany podle článku 2.3 obchodních podmínek), můžete zrušit telefonicky nebo e-mailem. Všechny námi přijaté objednávky jsou závazné. Pozdější zrušení objednávky je možné pouze po dohodě s námi. Pokud je takto zrušena objednávka zboží, ohledně kterého nejde odstoupit od smlouvy, (podrobněji v článku 5 obchodních podmínek) máme nárok na náhradu nákladů, které jsme již v souvislosti se smlouvou vynaložili.