caffélatex je preventivní tmel proti propíchnutí pneumatik jeho výhoda proti standartn...
Velikost: L pro šířku ráfků 30-34mm - pružná transparentní páska umožňující vytvoření bezdušového rá...
Ventilek UST pro bezdušové ráfky do roku 2012.
kompletní sada pro zhotovení dvou bezdušových setů horských nebo road kol možné použít pouze pro TUB...
-vyvinuto k použití na větší pneumatiky 29´´ + další z řady produktů společnosti EFFETTO M...
- inovativní, oboustranně lepící tubular páska - v šířce 16,5mm (road) - bal. 2m
Velikost: M pro šířku ráfků 25-29mm - pružná transparentní páska umožňující vytvoření bezdušového rá...
Specielní montážní tekutina pro pláště. Díky praktické houbičce lze tekutinu bez zašpinění nanést na patku pláště. Po napumpování sklouzne plášť ...
Specielní montážní tekutina pro pláště. Díky praktické houbičce lze tekutinu bez zašpinění nanést na patku pláště. Po napumpování sklouzne plášť ...
Tubeless ráfková páska je dělaná i pro vysoké tlaky a dobře se s ní pracuje. Pro silniční kolo stačí jedna vrstva.
Tubeless ráfková páska je dělaná i pro vysoké tlaky a dobře se s ní pracuje. Pro silniční kolo stačí jedna vrstva.
Tubeless ráfková páska je dělaná i pro vysoké tlaky a dobře se s ní pracuje. Pro silniční kolo stačí jedna vrstva.
Tubeless ráfková páska je dělaná i pro vysoké tlaky a dobře se s ní pracuje. Pro silniční kolo stačí jedna vrstva.
Specielní montážní tekutina pro pláště. Díky praktické houbičce lze tekutinu bez zašpinění nanést na patku pláště. Po napumpování sklouzne plášť ...
Specielní montážní tekutina pro pláště. Díky praktické houbičce lze tekutinu bez zašpinění nanést na patku pláště. Po napumpování sklouzne plášť ...
Tubeless ráfková páska je dělaná i pro vysoké tlaky a dobře se s ní pracuje. Pro silniční kolo stačí jedna vrstva.
Tubeless ráfková páska je dělaná i pro vysoké tlaky a dobře se s ní pracuje. Pro silniční kolo stačí jedna vrstva.
Tubeless ráfková páska je dělaná i pro vysoké tlaky a dobře se s ní pracuje. Pro silniční kolo stačí jedna vrstva.
Tubeless ráfková páska je dělaná i pro vysoké tlaky a dobře se s ní pracuje. Pro silniční kolo stačí jedna vrstva.